Firmowe wizytówki

Wstęp

Wizytówki służą głównie do kontaktów biznesowych, dlatego znajdują się na niej informacje związane z miejscem pracy jej właściciela. Często firmy wprowadzają ujednolicony wzór wizytówek dla swoich pracowników. W naszym serwisie znajdą państwo specjalną ofertę przeznaczoną właśnie dla firm, gdzie można w szybki i łatwy sposób stworzyć ujednolicone graficznie wizytówki dla pracowników jednego przedsiębiorstwa.

Historia

Wizytówki, które dziś określamy jako biznesowe, weszły do użycia pod koniec XVIII wieku, rozpowszechniły się już w XIX. Przestały służyć tylko jako bilety wizytowe, ale stały się też źródłem reklamy. Przedsiębiorcy umieszczali na nich informacje, pozwalające na zlokalizowanie ich firm. Metoda okazała się na tyle skuteczna, że szybko pojawiła się w powszechnym użyciu. Brak takiej formy promocji stawiał przedsiębiorców w gorszej pozycji wobec ich konkurencji. Dzisiaj już trudno sobie wyobrazić przedstawicieli firm, którzy nie posiadają wizytówek.

Co umieścić?

Wizytówki służbowe to wizytówki na których prócz danych kontaktowych (e-mail, telefon służbowy) umieszcza się również informację o stanowisku, firmie i niekiedy również adres strony www. Powinno się tam również zamieścić logo przedsiębiorstwa, a całość powinna być zaprojektowana w barwach odpowiadających firmowym. Jeżeli prowadzicie swoją działalność poza granicami kraju, warto pomyśleć nad umieszczeniem informacji w innym języku, na przykład na odwrotnej stronie kartonika. Wiele firm decyduje się w celach większej personalizacji na wstawienie zdjęć pracowników do wizytówek. Bardzo istotną informacją będzie też nazwa stanowiska osoby zatrudnionej w firmie.

Gdzie mają się znaleźć informacje?

Przyjęło się, aby imię i nazwisko właściciela wizytówki firmowej umieszczać po prawej stronie biletu, wraz z informacją o zajmowanym stanowisku. Logo firmy powinno zostać usytuowane w lewym górnym rogu. Oczywiście są to tylko wytyczne powiązane z tradycją. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby biznesowe wizytówki przypominały w większym stopniu te kreatywne niż klasyczne. Poza tym można pomyśleć o takich dodatkach, jak na przykład QR kody, o których możecie poczytać więcej tutaj.

Dla kogo

Wedle definicji wizytówki biznesowe są najlepszym wyborem dla firm, które chcą nawiązywać kontakty. Każdy szef, manager czy przełożony, powinien posiadać taką wizytówkę. Nie należy jednak pomijać innych pracowników, jest ona niemal niezbędna dla przedstawicieli firm, którzy na co dzień mają kontakt z klientami, takich jak przedstawiciele handlowi czy konsultanci. Jest to także doskonały wybór dla właścicieli mniejszych przedsiębiorstw. Natomiast jeżeli nie oddzielasz swojego wizerunku osobistego od zawodowego, możesz być zainteresowany wizytówką mieszaną.

Przykłady

przykładowa wizytówka firmowa wariant a

Przykład firmowej wizytówki w wersji klasycznej. Zachowano najważniejsze elementy, czyli logo, imię i nazwisko oraz nazwę stanowiska.

przykładowa wizytówka firmowa wariant b

Przykład wizytówki biznesowej bez loga własnej firmy, ale za to z kreatywnym pomysłem.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania napisz do nas lub zadzwoń: info@wizytowki4you.pl lub +48 12 358 81 36