FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Zanim zamówisz wizytówki przeczytaj nasz WIZYTÓWKOWY PORADNIK

WIZYTÓWKI

Na jakim papierze drukujecie wizytówki?
Wszystkie wizytówki drukujemy na papierze kredowym w wersji mat o gramaturze 350g/m2.

Czy w jednym zamówieniu mogę zamówić kilka wzorów wizytówek?
Tak. Po dodaniu do koszyka należy kliknąć "kontynuuj zakupy" i wybrać jedną z możliwych opcji ("Sam tworzę projekt" lub "Mam projekt"), a dalej postępować analogicznie jak przy poprzednim wzorze.

Co oznacza mail „zamówienie w weryfikacji”?
Wiadomość z takim tytułem oznacza, że sprawdzamy Twój projekt pod kątem ewentualnych błędów technicznych (zły format, brak marginesów itp.). Jeśli wszystko jest w porządku szybko otrzymasz maila o treści „zamówienie w realizacji”. Jeśli okaże się, że Twój plik wymaga poprawy otrzymasz maila z listą niezbędnych poprawek.

Który wymiar wizytówek powinienem wybrać?
Oba dostępne rozmiary wizytówek na naszej stronie są typowe. W Polsce najczęściej wybierany jest format 90x50 mm. Drugi popularny format 85x55mm (tzw. Eurostandard) jest częściej wybierany za granicą. W Polsce zwykle stosuje się go do szczególnej wersji wizytówki jaką są bizneskarty (inne określenia to „kalendarzyki” lub „karty firmowe”).

EDYTOR i TWORZENIE WIZYTÓWEK

Jak wyrównać w edytorze kilka tekstów względem siebie?
Należy wcisnąć i przytrzymać klawisz CTRL i zaznaczyć myszką wszystkie teksty, które chcemy wyrównać. Następnie w górnym menu klikamy ikonkę wyrównania (do lewej, do środka lub do prawej). Wszystkie teksty zostaną wyrównane względem wyrazu wysuniętego najdalej do lewej lub prawej, ewentualnie do tego, który znajduje się najbliżej środka całego zbioru zaznaczonych tekstów.

Wybrałem szablon z galerii i wpisałem swoje dane, ale chcę jeszcze dodać drugą stronę wizytówki. Jak mam to zrobić?
Należy kliknąć ikonkę "obróć stronę" pod projektem w edytorze. Gdy pojawi się puste tło klikamy "wybierz inne tło" w górnym menu i wybieramy interesujący nas projekt z galerii.

Zaprojektowałem wizytówkę dwustronną, ale rewers przestał mi się podobać i chcę go skasować. Jak to zrobić?
Wystarczy kliknąć ikonkę "usuń stronę" pod okienkiem edytora.

Dlaczego w edytorze zaznaczone jest oświadczenie dotyczące poprawności danych?
Oświadczenie jest domyślnie zaznaczone aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu. Prosimy jednak o dokładne sprawdzenie projektu, ponieważ nie odpowiadamy za błędy i literówki w napisach. Oczywiście wszystkie projekty przed wydrukiem są sprawdzane ale nie zawsze możemy znaleźć literówkę np. w nazwisku.

Klikam w przycisk „DALEJ” i nic się nie dzieje?
Prawdopodobnie odznaczone jest pole przy oświadczeniu dotyczącym poprawności danych. Proszę sprawdzić poprawność danych na wizytówce i zaznaczyć kwadracik obok oświadczenia.

Nie widzę części przycisku "DALEJ"?
Dzieje się tak w niektórych przeglądarkach np. Google Chrome, szczególnie gdy wielkość strony jest zbyt duża. Proszę przytrzymać przycisk CTRL i kilkakrotnie naciskając klawisz „minus” zmniejszyć wielkość strony. Przycisk powinien pojawiać się w całości.

Wchodząc do galerii nie widzę projektów?
Prawdopodobnie nie masz zainstalowanej w przeglądarce wtyczki obsługującej strony napisane w technologii flash. Wtyczkę może pobrać tutaj: http://get.adobe.com/pl/flashplayer/?no_redirect

Nie mam zainstalowanego flasha w mojej przeglądarce i część strony mi nie działa, czy mogę skorzystać z waszej strony w jakiś inny sposób?
W chwili obecnej nasza strona stworzona jest częściowo w technologii flash. Jeśli chcesz zamówić wizytówki napisz do nas info@wizytowki4you.pl na pewno uda się to zrobić

ZAMAWIANIE PROJEKTU

Jaki jest koszt zamówienia projektu?
Cena projektu indywidualnego zaczyna się od 100 zł netto. W tej cenie jest przygotowanie projektu wizytówki zgodnie z wymaganiami klienta oraz poprawki jeśli nie spełnimy oczekiwań od razu. Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden projekt - na pewno dostaniesz rabat.

Czy zrobicie projekt z moim logo?
Tak. Zamawiając projekt należy w załączniku przesłać swój logotyp. Również w edytorze można przygotować projekt z własnym logotypem, wystarczy wstawić go jako obrazek (najlepiej w formacie png z przezroczystym tłem).

Czy mogę wybrać kolory zamawianego projektu?
Tak. Zamawiając projekt można w treści wiadomości napisać, jakie kolory są preferowane. Wtedy grafik tworząc projekt będzie kierował się otrzymanymi wytycznymi.

Czy otrzymam zamawiany projekt tak abym mógł wykorzystać go w przyszłości?
Tak. Każdy zamówiony u nas projekt klient otrzymuje w formie plików produkcyjnych PDF gotowych do druku. Większość naszych klientów decyduje się jednak na druk u nas, z czego jesteśmy bardzo dumni.

Czy projektujecie też logotypy albo np. papier firmowy?
Nie. W chwili obecnej serwis wizytowki4You.pl zajmuje się tylko projektami wizytówek oraz innych druków np. ulotek lub katalogów drukowanych w naszej drukarni. Nie projektujemy logotypów, papierów firmowych ani stron www.

DRUKOWANIE Z WŁASNEGO PROJEKTU

Czy mogę własny projekt wgrać do edytora?
Nie. Edytor pozwala na personalizację projektów z galerii wzorów. Własne projekty można wgrać wybierając odpowiednią opcję na stronie głównej („wgraj własny projekt wizytówki”). Nie ma wówczas możliwości edycji własnego projektu. Opcja ta pozwala jedynie na złożenie zamówienia na druk.

W jakim formacie powinienem przesłać projekt do druku?
Wszystkie informacje dotyczące formatów oraz sposób przygotowania do druku można naleźć tutaj : http://wizytowki4you.pl/pomoc/przygotowanieDoDruku

Czy poprawiamy błędy w przesłanych projektach?
Nie. Sprawdzamy pliki pod kątem technicznym. Korygujemy wykryte błędy (np. rażące literówki czy oczywiste błędy ortograficzne) ale nie bierzemy odpowiedzialności za treść projektów.

ROZLICZENIA i FAKTURY

Czy wystawiają Państwo faktury VAT do zamówień?
Oczywiście. Po zrealizowaniu zamówienia w panelu Klienta generuje się faktura VAT. Jeżeli zamówienie zostało złożone bez logowania – Klient otrzymuje mail z linkiem do pobrania faktury. Standardowo nie dołączamy do zamówień faktur w wersji drukowanej. Jest to w pełni zgodne z przepisami podatkowymi od 2013 roku.

Czy mogę dostać fakturę VAT w wersji papierowej?
Tak, podczas składania zamówienia proszę zaznaczyć „faktura papierowa +5pln”. Wydrukowana faktura zostanie dołączona do przesyłki, a kwota zamówienia zostanie podwyższona o 5 zł Standardowo wszystkie faktury dostępne są w wersji elektronicznej w panelu klienta a na maila podanego podczas składania zamówienia wysyłany jest dodatkowo link do faktury. Po kliknięciu w link można pobrać fakturę i samodzielnie ją wydrukować.

DOSTAWA

Czy możecie wysłać zamówione wizytówki pocztą?
Niestety nie. Na chwilę obecną wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić najwyższy poziom obsługi.

Czy mogę odebrać wizytówki osobiście?
Tak. Zamówione wizytówki można odebrać osobiście w siedzibie firmy w Krakowie, ul. Mały Płaszów 10 od poniedziałku do piątku od godz. 9 do 17.

REJESTRACJA KONTA

Nie pamiętam hasła do swojego konta. Jak mogę je odzyskać?
Wystarczy klikną w link w prawym górnym rogu „przypomnij hasło” lub tutaj: http://wizytowki4you.pl/logowanie/przypomnienie i podać swój adres e-mail. Po chwili należy sprawdzić swoją skrzynkę pocztową i kliknąć w podany link, który pozwoli zmienić hasło na nowe.

Założyłam konto ale dale nie mogę się zalogować?
Po wprowadzeniu swoich danych, na maila wysyłany jest link aktywacyjny. Dopóki w niego nie klikniesz koto pozostaje nieaktywne. Przesłany mail ważny jest 7 dni, później należy powtórzyć proces rejestracji. Jeśli nadal nie możesz się zalogować skontaktuj się z nami: info@wizytowki4you.pl

Czy aby złożyć zamówienie muszę zakładać konto?
Nie. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta. Jednak polecamy założenie konta z kilku powodów.:
- historia zamówień, faktury, uproszczony proces zamawiania (dane do faktury i wysyłki pobierane z profilu)
- możliwość zapisania projektu do wykorzystania w przyszłości

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania napisz do nas lub zadzwoń. no-reply@wizytowki4you.pl lub +48 12 358 81 36