Dobranie odpowiedniej czcionki do wizytówki to kolejny ważny wybór. Polecamy wybór czcionki bezszeryfowej, czyli nie zawierającej dodatkowych elementów graficznych. Wpływa ona na przejrzystość biletu wizytowego. Złożone czcionki są dopuszczalne, ale polecamy z nich korzystać jedynie w wizytówkach klasycznych, gdzie ilość dodatkowych elementów graficznych jest ograniczona.
Nie powinniśmy też używać więcej niż dwóch rodzajów czcionek w ramach jednego projektu wizytówki.
Największego fontu używamy, aby zapisać nasze imię i nazwisko. Trochę mniejszą czcionką wpisujemy nasze stanowisko i nazwę firmy, w przypadku wizytówki biznesowej. W najmniejszym rozmiarze powinny być nasze dane teleadresowe. Pamiętajmy, aby nie przesadzić i zachować rozmiar, który zapewni bezproblemowe odczytanie tych informacji.
Chociaż wydaje się to oczywiste, przypominamy, żeby sprawdzić treść wizytówki, przed zleceniem jej do druku. Drobna literówka, w np. adresie strony internetowej, może diametralnie wpłynąć na odbiór wizytówki.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania napisz do nas lub zadzwoń: info@wizytowki4you.pl lub +48 123 11 77 88